حق و صبر

وبلاگ پشتیبانی

حق و صبر

وبلاگ پشتیبانی

بیانیه

مخالفان کتاب های من به شدت فعال شده اند، دست به تهدیدات مکرر و متنوع می زنند و با مراجعه به مراکز سیاسی مدعی دموکراسی و اصلاح طلبی و مسامحه و گفت وگو، در خاموش کردن این صدا مصمم اند که متعهد به برملا کردن دروغ های یهود ساخته درباره ی تاریخ ایران است.

آن ها که در پاسخ نویسی درمانده اند و از اعزام یکی دو بازیچه ی به اصطلاح نقاد به میدان مبارزه با تزهای کتاب های «تاملی در بنیان تاریخ ایران» نتایج نا مطلوبی گرفته اند، اینک دیگر علنا به حذف فیزیکی اشاره می کنند و گویا به سردمداری پیرمردی که از ستون های یاوه بافی درباره ی ایران پیش از اسلام است، هیئتی برای مقابله ی به هر بها و به هر صورت با این کتاب ها و نویسنده اش تدارک دیده اند تا به بلند پایگی و ورجاوندی و ایستادگی و امتداد خویش بر دروغ های پیشین، تا حد جنایت معنای عینی و عملی ببخشند. نخستین موفقیت آن ها عدم صدور مجوز چاپ «ساسانیان» است که از نفوذشان در وزارت ارشاد نیز خبر می دهد.

آن ها در حالی که از ضربه ی کتاب «اشکانیان» کمر خم کرده اند، پس از دسترسی به متن «ساسانیان»‌، از طریق عوامل شان در وزارت ارشاد، عاقلانه اندیشیده اند که ادامه ی انتشار این مجموعه با ابطال کامل تاریخ یهود نوشته درباره ی ایران پیش از اسلام و با برچیده شدن سفره ی کورش خوری، عرب و ترک ستیزی و هویت براندازی بومیان ایران برابر خواهد شد.

متاسفانه در برابر این یورش ناجوانمردانه و ضد فرهنگی و ضد انسانی آنان، دوستان احتمالی کتاب ها نیز ساکت اند و صدایی به اعتراض بر نمی آورند. من از کسی ترسی ندارم، چنان که دست نیاز به سوی کسی دراز نمی کنم، دفاع از اندیشه و قلم و حقیقت وظیفه ی انسانی و ملی است، چنان که دروغ گویان دفاع شیطنت آمیز از دروغ های شان را وظیفه شمرده اند و وارد میدان اند. خود دانید.

+ نوشته شده در سه شنبه، 30 دى، 1382 ساعت 13:24 توسط ناصر پورپیرار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد