حق و صبر

وبلاگ پشتیبانی

حق و صبر

وبلاگ پشتیبانی

گپ عصرانه [نوشته 1383]

گپ عصرانه

امروز صدام، در مراسمی که آن را صحنه ای از تآتر کثیف غربی خواند، تفهیم اتهام شد و در حالی که دستان اش در زنجیر غرب بود، با حمله ی صریحی که به بوش و سران دول غربی کرد و آن ها را جنایت کاران جنگی و متجاوز به حقوق مسلمین و اشغالگر سرزمین عراق خواند، خود را تا حد یک سیاستمدار شجاع و مقاوم در شرق میانه بالا کشید.

از اتهامات او حمله به ایران بود و کسانی این اتهام را در کیفر خواست او گنجانده بودند که خود موجب آن جنگ و بزرگ ترین مدافع و پشتیبان صدام در تمام دوره ی هشت ساله ی ستیز ویرانه ساز میان دو همسایه‌ی کهن ایران و عراق بودند. صدام خود را منتخب مردم عراق گفت و عزل ناشی از اشغال عراق را نپذیرفت. نیاز به توضیح نیست که صدام را نه مردم عراق، بل کسانی محاکمه می کنند که برای دریافت عنوان جنایت کار جنگی، هزار بار از صدام مقدم تر و مستحق ترند! 

با یکی از همین روشنفکران بی مایه ای گفت و گو می کردم که همه جا ریخته اند. از شروع محاکمه ی صدام ابراز شادمانی می کرد. به یاد آوردم که هم او از شروع حمله ی عراق به ایران نیز شادمان و امید وار بود که آن جنگ موجب سقوط جمهوری اسلامی شود، چنان که اینک منتظر است تا آمریکا ، پس از عراق، به ایران حمله کند و زمینه ی «آزادی» او را فراهم آورد!!! صدام در برابر این گونه روشنفکران ما، یک مبارز شریف شرقی و مایه ی غرور مردم عراق است. 

+ نوشته شده در جمعه، 12 تیر، 1383 ساعت 2:21 توسط ناصر پورپیرار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد